Oprócz niego oglądałem też takie hiciory jak:
"Renegat"
"Nieustraszony"
"Drużyna A"
"Sprawiedliwość na 18 kołach"
"MacGyver"
To były fajne czasy...
Jeszcze dodam "Dr Quinn", "Jezioro marzeń", "Żar tropików", "Rozwell w kręgu tajemnic", "Pacific Blue", "Słoneczny patrol", Hercules", "Xena, wojownicza księżniczka", "Alf", "Strażnik Teksasu", "Przyjaciele", "Nikita", "Archiwum X", "Ostry dyżur", "Świat wg Bundych", Ally McBeal", "Allo Allo"... I wiele innych :) Może nie wszystkie z nich oglądałam ale wszystkie te seriale tak dobrze mi się kojarzą... w końcu czasy mojego dzieciństwa :) Pozdrawiam :)
To były czasy, seriale które po latach się przypominają i się ogląda. Nie to co teraz seriale xd może nie wszystkie ale większość. Tamte miały jakby swój klimacik haha
ja do tego lubiłam "Zbuntowany anioł", "Lokatorzy", "Zaginiony świat"... Seriale mojego dzieciństwa, które sobie teraz przypominam i oglądam jak mogę, choć wielu jeszcze nie pamiętam i powoli przypominam.