Praktycznie każdy jego film jest świetny, ale według mnie najlepszymi jego filmami są Crank 1 i 2.
i ty tak poważnie. Filmy Uwe Bolla nie traktuje się jak filmy a aktorzy występując tam po prostu akurat potrzebują dużej gotówki. Tak to sobie tłumacze.
hmm, za wiele jego filmów nie widziałem, ale z tych co widziałem bardzo podobały mi się Transporter jedynka i The Bank Job i jeszcze coś ale szczerze mówiąc to nawet tytułu nie pamiętam bo chyba w duńskiej tv oglądałem, w każdym bądź razie lubię gościa i tyle :)
pozdro
Najlepsze- "Bank Job", "Przekręt", "Adrenalina", "Transporter"
Najsłabsze- "Tylko jeden", "Dungeon Siege".
Całkiem śmieszny jesteś, nie wiem, czy o tym wiesz. Starczy przejrzeć twoje oceny albo przeczytać choć jeden post, żeby to stwierdzić.
haha Baribalfw dobre! Wszystkie filmy ze Stathamem 10/10, hehe rozjebałeś mnie tym :D Chyba zrobie tak jak ty bo Statham to najlepszy aktor na świecie, a Adrenalina to najlepszy film na świecie !!! Kto nie lubi Stathama i Adrenaliny jest zjebany, a kto kupił Adrenaline na blu-rau za 100 zł też jest zjebany bo dał się zrobić w chuja!!! hahaha odwaliło mi :D Ok kocze bo zaraz mnie zbluzgają hehehe
Oceniłem każdy film na 10/10 bo i tak większość głosów przy każdym filmie są to głosy osób, które nie widziały filmu, bądź kilka ocen jednego i tego samego użytkownika, więc średnia na tym portalu nie ma sensu. A co do tematu, najlepszy film jak dla mnie ''Adrenalina'' a najsłabszy ''Revolver'' i ''London''. Ale tylko i dlatego że są to 'gatunki' filmów za którymi specjalnie nie przepadam. I gdybym miał je ocenić normalnie dałbym ocenę: 07/10 - obu.
dwa filmy na pewno na 10 nie zasłużyły, mimo tego że lubie Jasona i posiadam z nim w swojej domowej DVDtece (Adrenaline, oba Transportery, Komórke, Włoską robotę, przekręta, Revolver, Porachunki, Angielską Robotę) to uważam że w Duchach Marsa i Dungeon Siege nie powinien był zagrać, ten pierwszy pół biedy bo Carpenter reżyserował ale u Uwe Bolla. Tragedia.
Chłopak trochę ubogi intelektualnie jest, trzeba mu wybaczyć, wystarczy poczytać jak pisze, żeby stwierdzić, że to poziom ucznia podstawówki, i to takiego co na dwójach jedzie.
A ja wczoraj oglądałem "Mecz Ostatniej Szansy" gdzie Jason zagrał rolę drugoplanową, ale jaką! Bramkarz-Świr-Morderca! To wychodzi mu najlepiej.
Najbardziej podobał mi się w 'Przekręt', 'Porachunki' i 'Angielska robota'
Na najgorszy ciezko mi sie zdecydowac, ale bedzie to chyba 'Transporter 2' (trojki jeszcze nie oglądałam)
Nie widziałem wszystkich, ale za najgorszy uważam "Revolver", trochę się
zawiodłem również na "Transporterze 2" oraz "Włoskiej Robocie".
Najlepszy film z nim to według mnie "Angielska Robota" a po nim "Teoria
Chaosu"
Najlepszy: Przekręt (nie tyle co za grę, czy rolę, ale za film ogólnie)
Mean Machines (za grę)
Najgorszy: Adrenalina 2 (mogą niektórzy się nie zgodzić jednak film ten jest banalnie nienormalny. W porównaniu chociażby do pierwszej części film jest żenujący.
Jak dla mnie każdy kto obraża innych na forum, które umożliwia podzielenie opinii kinomanów, tudzież innych użytkowników, leczy swoje kompleksy oraz próbuje złagodzić swoje porażki w życiu osobistym.
Mówię bezosobowo, ale jeśli uważasz, że ten post tyczy się Twoich wypowiedzi to lepiej weź to do siebie i naucz się poprawnie korzystać z internetu i przemyśli kilka razy zanim ją umieścisz w internecie (gdziekolwiek!).
jak dla mnie najlepszy film to wyścig śmierci.a i mam pytanie czy on gram w jakies komedi lub komedi romantycznej fajnie by bylo go zabaczyc w takich filmach
Najlepsze filmy Stathama ... Przekręt, Porachunki i Teoria Chaosu
Najgorsze to Dungeon Siege i Włoska robota, tyle w temacie ;].
Jeśli chodzi o komedie - komedia to zagrał, tylko, że postać drugoplanową, jest to film: Mean Machines, film godny polecenia.
Najlepszy jest zdecydowanie "Transporter". Trudno wybrać najgorszy, bo
Statham nie grał chyba w żadnym słabym filmie.
Mi najbardziej podobał sie Death Race, a najgorszy... najbardziej pokręcony to Adrenalina 2, ale nie najgorszy, bo taki film jest trudno wybrać
najlepszy:wszystkie filmy ritchiego z nim + angielska robota(film cudo).
reszta to kaszany dla żądnych krwi dzieciaków.
Hehe. London, Komórka oraz Włoska robota to były zapewne najkrwawsze filmy w historii kina, tyle tam 'krwi dla dzieci' było, że w niektórych krajach zostały zakazane.
The Meg film akcji dreszczowiec żal rekina i pieska w wodzie ale generalnie strasznie rozwleczony i nie polecam chyba najgorszy jego film, jest akcja ale to wszystko słabo wypada generalnie chińsko amerykańska produkcja