Wczoraj jeden z userów założył ciekawy temat o przyszłych filmach akcji. Dziś ja w jednym miejscu zebrałem listę filmów akcji, sensacyjnych na lata 2014-2016.
Pominąłem filmy o superbohaterach i większość niskobudżetowych filmów akcji, w tym filmów Van Damme'a, Lundgrena, Seagala. Jak widać szykuje się nam sporo filmów. Myślę, że przyda się wam taka lista i także tym, którzy myślą, że kino akcji kończy się na EX-ach i nadal płaczą po nocach po obejrzeniu 3 części. :D
Bez litości (2014), w Polsce w kinach od 26 września.
kat. wiekowa: R
obsada: Denzel Washington.
zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=OBD5ZqCpyPA
The November Man (2014)
kat. wiekowa: R
obsada: Pierce Brosnan
zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=jREIRTyj9Mk
Falcon Rising (2014)
kat. wiekowa: R
obsada: Michael Jai White, Neal McDonough
zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=SBz4UpJItBg
John Wick (2014)
kat. wiekowa: ??
obsada: Keanu Reeves, Willem Dafoe
Zero Tolerance (2014)
kat. wiekowa: prawdopodobnie R
obsada: Scott Adkins, Gary Daniels
zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=q2xXjb-yed4
The Prince (2014)
kat. wiekowa: R
obsada: Bruce Willis, John Cusack, 50 groszy
zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=uI21mDC5TXk
Revenge of the Green Dragons (2014)
kat. wiekowa: R
obsada: Ray Liotta
zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=rTITolg91iY
American Sniper (2014, ale raczej 2015)
kat. wiekowa: prawdopodobnie R
obsada: Bradley Cooper
Red Squad (2014, albo 2015)
kat. wiekowa: ??
obsada: chyba Nicolas Cage
Rambo V (2015)
kat. wiekowa: prawdopodobnie R
obsada: Sylvester Stallone
Skin Trade (2015)
kat.wiekowa: prawdopodobnie R
obsada: Lundgren, Jaa, Jai White, Weller, Perlman, Tagawa, Conan Stevens (216 cm)
Szybcy i Wściekli 7 (2015)
kat. wiekowa: PG-13
obsada: Diesel, Statham, The Rock, Kurt Russell, Jaa, Walker, Ronda Rousey (cieszycie się? :D)
Londyn w ogniu (2015)
kat. wiekowa: prawdopodobnie R
obsada: Butler, Freeman, Eckhart
Mad Max: Fury Road (2015)
kat. wiekowa: prawdopodobnie PG-13
obsada: Tom Hardy, Charlize Theron.
zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=akX3Is3qBpw
Uprowadzona 3 (2015)
kat. wiekowa: prawdopodobnie PG-13
obsada: niezłomny Liam Neeson
Kickboxer (2015) - remake filmu Kickboxer
kat. wiekowa: prawdopodobnie R
obsada: Tony Jaa, Scott Adkins, Dave Bautista
Cyber (2015)
kat. wiekowa: ??
obsada: Chris Hemsworth
Bond 24 (2015)
kat. wiekowa: PG-13
obsada: Daniel Craig
Chappie (2015)
kat. wiekowa: ??
obsada: Hugh Jackman
The Gunman (2015)
kat. wiekowa: ??
obsada: Sean Penn, Idris Elba, Javier Bardem
Mission: Impossible 5 (2015)
kat wiekowa: prawdopodobnie PG-13
obsada: Tom Cruise, Jeremy Renner, Ving Rhames
Run All Night (2015)
kat wiekowa: ??
obsada: Liam Neeson, Ed Harris
Kingsman: Tajne służby (2015)
kat. wiekowa: ??
obsada: Colin Firth, Samuel L. Jackson, Michael Caine
zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=R5aWvnS0e_M
Agent 47 (2015)
kat. wiekowa: prawdopodobnie R
obsada: Rupert Friend
Point Break (2015) - remake filmu Na fali
kat. wiekowa: ??
obsada: Luke Bracey
Szklana Pułapka 5 (2015 ?)
kat wiekowa: ??
obsada: Bruce Willis
The Raid (2015 ?) - remake filmu Raid.
kat wiekowa: ??
obsada:
Terminator: Genisys (2015)
kat. wiekowa: prawdopodobnie PG-13
obsada: Arnold Schwarzenegger
Top Gun 2 (2015 lub 2016)
kat. wiekowa: ??
obsada: Tom Cruise
Mechanik 2 (2015 lub 2016)
kat. wiekowa: prawdopodobnie R
obsada: Jason Statham
Skiptrace (2016)
kat. wiekowa: ??
obsada: Jackie Chan
Jack Reacher: Never Go Back (2016)
kat. wiekowa: prawdopodobnie PG-13
obsada: Tom Cruise
Sequel Dziedzictwa Bourne'a (2016)
kat. wiekowa: prawdopodobnie PG-13
obsada: Jeremy Renner
The Raid 3 (????)
kat. wiekowa: prawdopodobnie R
obsada: Iko Uwais, Tony Jaa (podobno)
Splinter Cell (????)
kat. wiekowa: ??
obsada: Tom Hardy (?)
W przyszłości możliwe, że zobaczymy jeszcze Niezniszczalnych 4, Salt 2, Godziny szczytu 4, kolejną Zabójczą broń i remake Życzenia Śmierci.
Na które z nich najbardziej czekacie? Które z powyższych filmów mają szanse stać się dobrym kinem?
Dyskutujcie.
Na razie "Rambo V" jedynie mnie bardziej interesuje. Czyli jednak robią "Taken 3" ? Co tym razem porwią psa ?
Dla mnie Non-stop jest 3 częścią uprowadzonej, uprowadzony samolot, ta sama gra Nessona ale to już moja opinia :)
Ha ,ha ,ha xD Genialne !!! Najlepsze było jak Van Damme zrobił szpagat i po chwili nogą mu odleciała !!!
Siema Bradock,czy Ty masz jakiś sposób zobaczenia od razu,który post jest ostatni w temacie ?
Nakierowuje mnie tylko wtedy gdy jest skierowany do mnie.
Jeżeli natomiast widzę że ktoś dodał jakiś post jako ostatni ale nie był on kierowany konkretnie do mnie to muszę przeszukiwać wszystkie strony.
Nie chce mi się szukać na 10 stronach posta,który ktoś wczoraj dodał.
Masz na to jakiś sposób ? :)
Widziałeś nowszy zwiastun Mad Maxa ?
Oj będzie się działo.W dodatku z R-ką :)
http://www.youtube.com/watch?v=31vUX88BE6E
Widziałem już ,bo mi Granat przysłał kilka dni temu .Rzeczywiście zwiastun kapitalny . A ja kilka dni temu widziałem świetną ,mega -zabawną komedie ,,Udając Gliniarzy ,, .O dwóch gościach co poszli na bal maskowy ,przebrani za gliniarzy a potem zaczeli na serio udawać policjantów ,wynikła z tego super rozrywka xD .Film sławił się tym że będąc kręcony w kategori R zmiażdzył w Box Office ,,Niezniszczalnych 3 ,, Widać że twórcy postawili na jakość a nie na kasę i to się ceni Simon !!! http://www.youtube.com/watch?v=SPUKQL5UAY4
A na co teraz planujesz iść do kina w najbliższym czasie ? Ja na ,,Szybcy i Wściekli 7 ,, i być może na ,,Nocny Pościg ,, z Liamem Neesonem ,film zbiera ponoć świetne recenzje ,po za tym R -ka ,to się chwali :)
Na "Avengers 2" ale nie wiem jak wyjdzie,bo zawsze planuję a potem różnie to wychodzi... :)
Może ludzi zainteresowała fabuła filmu "Udając gliniarzy" i woleli na to pójść, aniżeli na kolejny oklepany film o dziadkach co myślą, że mają 30 lat.
EX 3 zawsze mogli sobie w domu zobaczyć. :D
Siema.
Czy Ty też tak masz,że jak klikasz w opcję "ostatni post",to czasami Ciebie na niego nie przekierowuje...?
Wizualnie prezentuje się zajebiście.
Trochę tam CGI jest, ale z tego co czytałem to 80 % efektów specjalnych w filmie to nie CGI. :)
Heniu : Mam do ciebie takie pytanie techniczne ? Jak np na ch.o.m.i.k.u.j jest Custom danego filmu np ,,Cobra ,, i są dwa lektory do wyboru : Np Gudowski i Kozioł i jak ściągnę dany film potem to jak to działa ? Wiesz jak można sobię danego lektora wybrać ? Mój jeden znajomy mówił mi że ponoć jest jakieś menu i wybierasz sobie ,ale on dokładnie nie wiem czy tak jest .A ty coś wiesz o tym rozwiązaniu ?
Dziś na torrentach zauważyłem ten film http://www.filmweb.pl/film/Baza-1999-31991
Witam .Dobry rzetelnie nakręcony film akcji klasy B .Dużo fajnych akcji ,świetne walki ,szczególnie walka Tony Jaa z Michaelem Ja White .Rewelacja .Ale mimo wszystko jest to niskobudżetówka i czuć ten niski budżet .Gdy by to była kinówka jak filmy Stathama albo Neesona ,z większym budżetem ,lepszymi aktorami to było by coś !!! Ale w poównaniu do obecnych akcyjniaków Seagala czy Van Damma jest Ok .
Dokładnie,było widać trochę niski budżet (szczególnie podczas wybuchów).
Co to wybuchów - w latach 70-90 były one prawdziwe,ponieważ wysadzali daną rzecz naprawdę.Teraz efekty specjalne w niskobudżetowych filmach,tylko psują klimat....
Co do reszty filmu...Dla mnie 2 walki - White vs Jaa i Jaa vs Lundgren były bardzo spoko...
Nie wiem czy pamiętasz ale pisałem Tobie że zastanawiam się nad oceną 7 lub 8,jednak dałem 8 ze względu na to że teraz mało kręcą takich filmów.
Jednak jak miałbym porównywać "Skin Trade" do "Nocny pościg",to ten drugi według mnie lepszy i bardziej surowszy.Nawet Liama jakoś trochę polubiłem (wcześniej różnie to bywało)...:)
,,Jednak dałem 8 ze względu na to że teraz mało kręcą takich filmów ,, Moim zdaniem raz na jakiś czas powstanie taki fajny oldschooldowy akcyjniak ,przedtem mieliśmy ,,Niezniszczalnych ,, ,,Lockout ,, ,,Olimp w ogniu ,, ,,John Wick ,, czy ,,Nocny Pościg ,, Teraz mamy ,,Skin Trade ,, .Tylko że ....te filmy już nie mają takiej magi ,klimatu jak te starę akcyjniaki z lat 80 -90 ....Teraz głównie kręci się na cyfrze ,zamiast na taśmie ,chociaż ponoć ,,Skyfall ,, był na taśmie ...Eksplozje są komputerowe ,co jak zauważyłeś -kiedyś stosowali materiały pirotechniczne ,było też więncej kaskaderki .Muzyka z lat 80 była lepsza ,bardziej klimatyczna ,lepsze oryginalsze scenariusze itp Akcyjniaki z lat 70-80-90 bardziej mnie kręcą niż te obecne kino .Tamte filmy z tamtego okresu miały to coś w sobie .... Zresztą zobacz sobie sam tą walkę ,aż ciarki przechodzą podczas oglądania !!! : http://www.youtube.com/watch?v=aM-rq_xqciA
Odświeżyłem sobie wczoraj :
http://www.filmweb.pl/film/W+mgnieniu+oka-1992-9701
Jak ja kocham te klimaty starych filmów VHS,bez "damskiej"cenzury jak dzisiaj,z twardymi bohaterami,a nie wyżelowanymi gogusiami...
Rutger śpi w ubraniu,z gołębiami na głowie,pije wczorajszą kawę ze szlugami w środku,czesze się szczotką drucianą... (od 33 :55 sek).
No i oczywiście te krótkie,humorystyczne sceny,których dzisiaj brakuje w większości filmów...
Dobry był potworek na końcu,podobny do Obcego (od 1:22:02 ) sek.
http://www.youtube.com/watch?v=D-8hHZzhIF4&itct=CDgQpDAYAiITCKO247_A2sUCFcfGGAod LHYAB1IUc3BsaXQgc2Vjb25kIGhkIDE5OTI%3D&gl=PL&client=mv-samsung-bada&hl=pl&persis t_app=1&app=desktop[/QUOTE]
Ja też kocham te klimaty starych filmów VHS ,Bez damskiej cenzury jak dzisiaj ,z twardymi bohaterami !!! To jest coś pięknego !!! Ja niedługo to obejrzę : http://www.youtube.com/watch?v=L2_VoptI7_k
Ja sobie chcę pooglądać trochę filmów z Blilly Blansem.Dużo nie pamiętam a niektórych w ogóle nie widziałem....
Te miedzy innymi chcę obejrzeć.Z pół roku temu widziałem TC 2000...Ogólnie spoko ale bez większej zajawki....
A twoim zdaniem Simon jakie filmy po 2000 roku mają w sobie właśnie ten klimat starych akcyjniaków rodem z VHS ? Coś jak kopia ,,W mgnieniu oka ,, z Rutgerem Czy nie mają nic te filmy z dawnej epoki VHS ? Które według ciebie mogły by przywoływać ducha i klimat tamtych czasów .... Np ,,John Wick ,, ,,Olimp w ogniu ,, ,,Mechanik z Stathamem ,,itp
Powiem Ci tak :
Nie ma się co podniecać i wynajdywać w kółko szczegółów,bo To se ne vrati :)
Jeden dobry akcyjniak na na rok to jest lipa,gdzie kiedyś kręcili ich 10-20 razy więcej...
Taka jest prawda i raczej zostaje nam tylko oglądanie filmów,które już były....
Zgadza się !!! Polecam ci ,,Zimny jak głaz ,, -fajny oldschooldowy akcyjniak !!! : http://www.youtube.com/watch?v=Y8s-bk8dQgY
Widzę że byłeś na Mad Maxie i dałeś najwyższą ocenę,oraz zmieniłeś obrazek na Toma :)
Opowiadaj.... i jak się to ma do starego Mad Maxa z Melem :)
Chłopie ten film jeśli chodzi o kino rozrywkowe to prostu ARMAGEDON NA CAŁEGO !!!!!!!!!!!!!! Twórcy filmu pośli w tym filmie po Bandzie po całości !!!!!! Takiego Natężenia Akcji ,Dynamiki ,Spektakularnych Scen Akcji i Widowiskowych Efektów Specjalnych to ja dawno w kinie nie widziałem !!!!!!!!!!!! Blockbuster roku ? To mało powiedziane !!!!!!!!!!
A ty idziesz na to do kina ? Czy wybierzesz ,,Avengers ,, ? Ja bym ci radził na ,,Mad Maxa ,, !!!! Miller zniszczył konkurencje jeśli chodzi o kino akcji !!! Owszem FF7 zarobił rekordową ilość pieniedzy w kasie ale to ,,Mad Maxowi ,, będziemy przez kilka lat bić brawa i odawać hołd !!!!